Alla inlägg den 18 februari 2006

Av Jonas Colting - 18 februari 2006 23:38

Bra löpning med Brandon och Scott. Scott är legend i sporten, har 104 proffssegrar och vann i princip alla stora tävlingar under sin karriär inklusive Hawaii Ironman. Still going strong, 45 år ung Brandon är talangen som just flytt Los Angeles. Han gillar muffins och att vara gay. Det är kul för det betyder att vi kan prata hudkräm och benvaxning.Annika säger att jag är så gay man kan vara och ändå gilla tjejer 100%...Bara för att jag är lite fåfäng och noga med min hud och sådär... Brandon brukar också vilja berätta om sina sexuella eskapader men det är liiite mer än vad jag vill höra. Där drar jag gränsen för min homovänlighet. Det och att gilla The Ark. Det är fan bara för mycket gay

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards