Alla inlägg den 25 februari 2006

Av Jonas Colting - 25 februari 2006 15:03

Sveker Olofsson, jag har ett ämne för dig!! Skidvallabåget! Vad i helsinki! Den här nya vallatejpen, vilket kvacksalveri! Jag är ju redan som en DAMP-skadad ,hormonstinn och oknullad konfirmand på skidorna; med andra ord obalanserad och frustande...Nu kommer jag, nu kommer jag, och nu fäster det INTE! Äääävlar också. Ena skidan fram och andra bak och vips så har man fastnat i vinkelvolten.Som tur var har jag sparat en massa gammal valla och den vanliga taktiken att skita i vallazoner och annat trams utan bara kleta urskillningslöst över hela skidan utan att klossa ut det, funkade bra! Lite dåligt glid men vadå, jag åker ju för träningen så ju tyngre desto bättre!Hade sedan en magisk dag i spåren uppe ovanför Ymer. Winter at its best!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards