Alla inlägg den 15 november 2006

Av Jonas Colting - 15 november 2006 00:35

Sitter i Melbourne...igen...efter en ny resa....igen.Jag vet inte vilken dag det är och vad klockan är ju egentligen bara en retorisk fråga; den kan vara vad som helst, det är ju bara att åka några timmar öst-väst så får man vilken tid på dygnet som helst...Jag har gjort så många långflygningar i år att jag kan alla mina master- och visakorts 16 nummer utantill samt giltighetsdatum och AVN-koder liksom mitt passnummer utantill. Det blir så efter hundraelva trådlösa internetuppkopplingar med Telstra Hotspot och femtielva säkerhetskontroller...I den senaste evighetskön så hamnade jag bakom fyra prydliga mormoner på missionsresa till Australien. En av dem frågade om jag hade träffat Jesus och det hade jag ju inte men jag berättade att jag träffade Ted Åström i Båstad. Och sedan berättade jag att jag var för både aborter, homo-äktenskap, blodtranfusioner (fast det är nog mer Jehovas men jag slängde in det ändå..), promiskuöst sex, självbefläckelse och annat som är roligt i livet och då ville han inte prata mer.Stackars pojkar, så skadade så tidigt.

Skapa flashcards