Direktlänk till inlägg 19 november 2006

Cykel

Av Jonas Colting - 19 november 2006 05:27

För alla tech-geeks där ute som undrar vad jag kör på för utrustning under VM så är bilderna här!Jag cyklar på min Argon 18 temporam där jag sitter i en perfekt aggressiv position. Campa Record 175 mm vevarmar med Ergomo vevparti för wattmätaren. X-lab flaskställ. Profile aeroextensions. 58-42 fram och 11-23 bak. I övrigt Shimano Dura-ace. Hed disc bak och Hed Stinger fram.Specialized skor o Shimano pedaler.Aerohjälm, flaskor och dricka från Red Bull!

 
 
Ingen bild

fito

20 november 2006 09:20

Geeeee! vilken skönhet! Argon har fattat vad som är absolut viktigast i en cykel, nämligen snygghet. Har du sett någon riktig bra och ful cykel?
Go Colting Go!

 
Ingen bild

Simon

21 november 2006 21:42

Smaken är som baken! Vad är snyggt?

 
Ingen bild

Colting

22 november 2006 06:45

?? Min cykel så klart!

 
Ingen bild

Johan P

22 november 2006 16:55

Va e det för modell / fabrikat på flask/pryl-hållaren bakom sadeln?

Cykeln är fin... en sån ska jag ha när jag blir stor!

 
Ingen bild

Jide

23 november 2006 09:26

Ohh, riktigt nice!

58-klinga minsann, vad kommer detta sig? Du kanske har kört med det länge...

 
Ingen bild

Colting

23 november 2006 09:42

-Det är en X-lab flaskhållare som jag har bakom sadeln.
-Jag har en 58-klinga eftersom jag ofta föredrar en betydligt lägre kadens än vad många andra använder sig av. Så med lite nedför och medvind och pigga ben så finns det med en 58:a lite extra kräm att tillgå:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Colting - 22 oktober 2010 09:53

Från och med i eftermiddag så bloggar jag på http://nyheter24.se/blogg/coltings-den-nakna-sanningen/ ...

Av Jonas Colting - 17 september 2008 15:39

Internet á la traudlaus finns absolut inte i den lilla enklaven av on som jag ar pa. Jag skriver pa en stor och konstig stationar dator som snarare ser ut som ett videospel eller sa... Darfor blir det tunt pa Coltingblogg denna veckan. Semester pa al...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 21:10

Jag har skrivit en artikel om Ö till Ö som finns att läsa på Slowtwitch; http://www.slowtwitch.com/Features/Island_To_Island_-_The_toughest_one-day-race_in_Sweden__524.html Engelsk läsövning! ...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 15:33

I fredags flög jag till New Jersey för att träffa Dr Phil och initiera ett coach/client-samarbete med honom.. Jag pratar alltså om "the other Dr Phil"; dr Phil Skiba som är en mycket välrenommerad idrottsläkare och triathloncoach. Efter 18 års egenco...

Av Jonas Colting - 11 september 2008 22:51

  Google Translator gör verkligen ett bra jobb! Vem har varit svenskspråkskonsult egentligen; Dr Alban?     Notes from the redaktionsmötet on planning for Saturday's sports broadcasts;    - Annika Sörenstam played his last Danish competition last...

Ovido - Quiz & Flashcards