Alla inlägg den 19 mars 2007

Av Jonas Colting - 19 mars 2007 18:39

Här är cykeln i halvt nedpackat läge med gårdagens felande länk..

Av Jonas Colting - 19 mars 2007 12:59

En av fördelarna med att inte kunnat köra hela loppet igår är att jag är fräsch och kan börja träna direkt; jag behöver inte en veckas "rehabilitering" först. Det känns bra! Och jag är supernöjd med träningen här i Sydafrika så läget ser ju faktiskt toppen ut för resten av året! Kvala till Hawaii kan jag göra vid flera andra tävlingar; vilken har jag inte riktigt reflekterat över. Kanske IM Canada i augusti 6 veckor efter VM?Som tur är så är jag inte lagd åt "what if"-hållet utan jag är mer en "imorgon är en annan dag"-person för att använda en klassisk schlagerfras. Nu ska det bli enormt skönt att åka hem och vidareutveckla min bästa grundträningsvinter på många år och jobba vidare mot det STORA målet; VM i Frankrike den 15/7.Och till helgen så ska jag simma masters-SM i Helsingborg. Vilken kontrast det kommer att bli! 50,100 och 400 fritt. Det är nog bäst att jag finslipar lite på pallstarter och vändning/streamline i maxfart...Vi fick en massa fina bilder från tävlingen med Martins kamera. Kolla simstarten nedan samt en bild av mig från dagen innan loppet.

Skapa flashcards