Direktlänk till inlägg 19 mars 2007

Houston we have a problem..

Av Jonas Colting - 19 mars 2007 18:39

Här är cykeln i halvt nedpackat läge med gårdagens felande länk..

 
 
Espen W

Espen W

19 mars 2007 20:15

Strammet for hardt. Kun deg selv å takke. Sorry.

http://www.vgb.no/10250

 
Micke Selvin

Micke Selvin

19 mars 2007 21:25

Ja, jag beklagar verkligen ditt "lilla" problem. Det såg ju riktigt bra ut för din del tills det hände och det är väl bara att ta med den känslan och krossa i nästa tävling :) Lycka till framöver och by the way: jag instämmer i hyllningarna till Björns satsning. Det var grymt kul att följa loppet så länge det varade!

http://www.mickeselvin.se

 
Ingen bild

Jonas (inte Colting)

19 mars 2007 21:50

Hej Jonas!

Jag gick upp i ottan för att följa er men fick redan under simningen lite dåliga vibbar när jag såg vågorna och tiderna på gubbarna allt eftersom de kom upp ur vattnet. Sen när det rapporterades att din sadel sjönk ner då flög det några svordomar här hemma... När Björn sedan storknade så blev det ju inte direkt glesare mellan dem. Så mycket tid och engagemang som träning/tävling/triathlonliv tar så tycker jag verkligen synd om er. Jag hoppas verkligen att det klaffar framöver. Men du, du skrev tidigare att Björn piskar dig på simningen...? Vad har hänt? I alla tävlingar jag kommer ihåg där ni kört ihop (mot varandra) så har du alltid varit först upp, Björn kör om dig på bakhjulet och sedan avslutas det med en härlig löparfight. Men jag kan ju minnas fel så klart.
Lycka till i fortsättningen!

En liten fråga som rör min cykling, om du hinner:
- Det händer alltsom oftast numer att jag får ont i svanskotan/ryggslutet när jag cyklar. Jag har två förslag till orsaker:
1. Fel inställt ratio sadelhöjd-styrehöjd
2. För dåliga ryggmuskler

Vågar du på dig något tips?

 
Ingen bild

Elf

19 mars 2007 22:53

Mitt förslag är att du kör på kirmit i fortsättningen! Ni som har upplevt så mycket tillsammans.
Sen är han snygg åxå.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Colting - 22 oktober 2010 09:53

Från och med i eftermiddag så bloggar jag på http://nyheter24.se/blogg/coltings-den-nakna-sanningen/ ...

Av Jonas Colting - 17 september 2008 15:39

Internet á la traudlaus finns absolut inte i den lilla enklaven av on som jag ar pa. Jag skriver pa en stor och konstig stationar dator som snarare ser ut som ett videospel eller sa... Darfor blir det tunt pa Coltingblogg denna veckan. Semester pa al...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 21:10

Jag har skrivit en artikel om Ö till Ö som finns att läsa på Slowtwitch; http://www.slowtwitch.com/Features/Island_To_Island_-_The_toughest_one-day-race_in_Sweden__524.html Engelsk läsövning! ...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 15:33

I fredags flög jag till New Jersey för att träffa Dr Phil och initiera ett coach/client-samarbete med honom.. Jag pratar alltså om "the other Dr Phil"; dr Phil Skiba som är en mycket välrenommerad idrottsläkare och triathloncoach. Efter 18 års egenco...

Av Jonas Colting - 11 september 2008 22:51

  Google Translator gör verkligen ett bra jobb! Vem har varit svenskspråkskonsult egentligen; Dr Alban?     Notes from the redaktionsmötet on planning for Saturday's sports broadcasts;    - Annika Sörenstam played his last Danish competition last...

Ovido - Quiz & Flashcards