Alla inlägg den 17 april 2007

Av Jonas Colting - 17 april 2007 14:22

För de som absolut inte har något bättre för sig eller som måhända kör bil och vill höra mig prata kokbok kan ratta in följande:

-Mix Megapol 105.5 idag 15.15

-Radio City Gbg imorgon 08.00

-Radio 7härad måndag 9.30


Några har mailat och undrat om jag såg den lilla artikeln i söndagens Svenska Dagbladet. Tack för tipset!


Av Jonas Colting - 17 april 2007 12:23


Efter helgens distansblock och gårdagens softande med massage, promenad och lätt sim+cykel så var det dags att tagga upp nu på morgonen med det första av sex tempopass under ons- och torsdagen.

Ramnaintervall 3x2 varv med Pasi. Och det gick ju finfint trots en del kryssande mellan osedvanligt många rullatorer, barnvagnar och hundar.

I snitt 20 sek bättre per intervall mot förra veckan; sista på 8.37 vilket är att betrakta som en bra tid.

Jag kan rekommendera BodyShop´s Bodybutter för de som gillar krämer och mjuk hud. Deras Almond-BB är fin den! Och den luktar verkligen gott. Jag ska smörja lite mer nu..

Av Jonas Colting - 17 april 2007 08:20

Hur sopsorterar man de här små sladdriga ståltrådsgalgarna man får från kemtvätten när man hämtar ut sina skjortor? De driver mig till vansinne.

De och alla kvarlevor från 90-talet ska ut ur min garderob! Jag kan inte gå in där utan att tänka på Ace of Base.

Ovido - Quiz & Flashcards