Direktlänk till inlägg 2 juli 2007

Chokladhonung

Av Jonas Colting - 2 juli 2007 14:25

Den ständiga kampen mellan vad jag borde göra och vad jag vill och tycker att jag behöver göra....

Jag kanske borde vila idag eller springa kort men jag vill springa, helst två timmar för VM är ju snart och jag har ju knappt sprungit något långt på, ja, flera dagar, bara kort och hårt. Borde. Vill. Borde. Vill

Medan jag tänker på det så äter jag belgisk chokladhonung med sked ur en av de små frukostburkarna jag tog med mig från EM åt Simon, 9 år. Nåja, det finns en kvar åt honom....Ännu.

 
 
Ingen bild

Linda

2 juli 2007 14:38

Lider av samma dilemma...vad ska man göra idag...Träna? inte träna? träna? inte träna? Hmmm i-lands problem.

 
trollpackan

trollpackan

2 juli 2007 15:01

Mmm...låter gott!

http://trollpackan

 
Ingen bild

Christian

2 juli 2007 15:34

För oss amatörmotionärer är detta en välsignelse att sitta hemma i soffan som en potatis då och då. Utan dåligt samvete.

 
Ingen bild

Vman

2 juli 2007 18:07

Hoppas mitt inlägg inte kommer försent! Lämna en burk åt grabben och förhoppningsvis har du vilat eftersom du vacklar......
Vila kan ofta göra underverk! Oftast vilar vi för lite....kanske....?

 
Ingen bild

Sherlock

2 juli 2007 20:38

Var precis inne på verinoka Andreassons hemsida och kan konstatera att det bara verkar vara på tävling hon cyklar med hjälm... Alla andra i hennes team hade hjälm när de tränade, förutom nån tränare. Kanske fåfänga? Hoppas bara att det inte blir en dyrköpt läxa.

 
Ingen bild

johan

2 juli 2007 21:26

Se på Anna Book, hon vilar...

 
Ingen bild

Stefan

3 juli 2007 00:03

Såg även på hennes sida när hon tränade med Bäckstedt på pavén på Paris Roubaix, båda givetvis utan hjälm. Fanns även några bilder på Gotland o co, också utan hjälm. Man får kanske hoppas att de bara slår i pannan vid asfaltskontakt för det är ju rätt tjockt... Kanske lite väl tjockt...har nog växt ihop med huvudskelettet i bakhuvudet. Det bidrar ju till minimalt med utrymme för den viktigaste ingrediensen i huvudet...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Colting - 22 oktober 2010 09:53

Från och med i eftermiddag så bloggar jag på http://nyheter24.se/blogg/coltings-den-nakna-sanningen/ ...

Av Jonas Colting - 17 september 2008 15:39

Internet á la traudlaus finns absolut inte i den lilla enklaven av on som jag ar pa. Jag skriver pa en stor och konstig stationar dator som snarare ser ut som ett videospel eller sa... Darfor blir det tunt pa Coltingblogg denna veckan. Semester pa al...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 21:10

Jag har skrivit en artikel om Ö till Ö som finns att läsa på Slowtwitch; http://www.slowtwitch.com/Features/Island_To_Island_-_The_toughest_one-day-race_in_Sweden__524.html Engelsk läsövning! ...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 15:33

I fredags flög jag till New Jersey för att träffa Dr Phil och initiera ett coach/client-samarbete med honom.. Jag pratar alltså om "the other Dr Phil"; dr Phil Skiba som är en mycket välrenommerad idrottsläkare och triathloncoach. Efter 18 års egenco...

Av Jonas Colting - 11 september 2008 22:51

  Google Translator gör verkligen ett bra jobb! Vem har varit svenskspråkskonsult egentligen; Dr Alban?     Notes from the redaktionsmötet on planning for Saturday's sports broadcasts;    - Annika Sörenstam played his last Danish competition last...

Ovido - Quiz & Flashcards