Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Jonas Colting - 16 augusti 2007 23:31

Elvis (God rest his soul) var 24 när han mötte Priscilla Beaulieu. Hon var 14 år gammal..

Fan vilken sjuk människa han var

Och så kompis med Nixon dessutom

Av Jonas Colting - 16 augusti 2007 23:18

23.10

Stort personligt genombrott!

Jag lyckades nämligen helt på egen hand att installera och få en teknisk grej att fungera! Stort. Och på datorn också. Mobilt bredband. Cutting edge! Jajamänsan.....Och vad lätt det var. In med sim-kortet och så bara plutta in den i USB-minnet. Ändå har grejerna legat där på hyllan i en månad nu. I väntan på att Thobbe eller Pär ska komma och visa mig som brukligt är. Jag menar, min Sony Ericsson mobil är fortfarande bara en mobil trots att Pär lovar att den spelar musik och allt. Och tar bilder med. Fan tro´t.

Och min Ergomo är fortfarande lite av gåta. Det systemet har jag kört med i ett år eller mer. Då och då ringer jag till Björn för att få svar på en fråga som han svarade på en månad tidigare.

För att inte tala om Excel och ett träningssdokument som jag brukar störa Pär med. Jag glömmer alltid hur jag ska göra. Jag fattar inte att han kan det! Har han gått en kurs eller?

Men det ska jag inte tänka på nu! Nu är jag en fullfjädrad teknisk succé som kan gå och lägga sig nöjd. Vilka framsteg; babysteps baysteps babysteps


Sent from my mobila bredband!!



Av Jonas Colting - 16 augusti 2007 22:45

Jag vill ju inte tjata om detta. Och ni är säkert trötta på att läsa om den.

Men.

Ständigt denna pung!

Ivägen. Eller skavd. Evolutionen var inte helt klockren (klockers...för alla som bor i Brat City..) på den punkten. Pungen, näsbehåring och tånaglar. Och så Lasse Berghagen.

Iallafall så märkte jag idag till mina stora förlägenhet att pungen har en viss benägenhet att smyga fram vid vissa stretchövningar på Onyx. Stretch i kombo med resårslöa löparshorts . Inte snyggt. Och det märkte jag idag.

Jävla pung


Förlåt alla som tagit illa vid sig av detta. Jag vet. Det kan inte ha sett snyggt ut.

Av Jonas Colting - 16 augusti 2007 16:52

--

-- 

Ja jävlar!

--

--


Av Jonas Colting - 16 augusti 2007 15:55

Mojo; moʊˌdʒoʊ..     Vart är den?

Jag letar efter inspiration idag. Överallt. Någonstans.

Jag har swiffrat men det hjälpte inte.

 Benen i högläge kan  eventuellt hjälpa.

Att injicera adrenalin eller serotonin är väl inte att tänka på....

Trööööööööött

Men ta det inte som ett löfte. Inför helgen alltså. Då kommer jag att flyga fram som i yster dans. Och benen kommer att virvla som trumpinnar.

Jag ska dricka en espresso nu. Och sedan en till. Och sedan ska jag försöka gå vidare. I livet. Åhej.

Då börjar jag.



När som helst



Ovido - Quiz & Flashcards