Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Jonas Colting - 28 augusti 2007 18:27

Knyt alltid badbyxorna när du simmar i en genomskinlig pool 30 meter över marken..

Photoshoppad bild i anständighetens och antihårighetens namn

Av Jonas Colting - 28 augusti 2007 16:24

Oj vad vi jobbar!

Det är pilar och kurvor och inringade ord. I olika färger. Nu ska vi pausa snart och dricka kaffe och kanske bada nakna i poolen.

Av Jonas Colting - 28 augusti 2007 09:31

Jag håller på att packa mina två whiteboards. Jag och Pär ska på brainstormingkonferens. Vi ska braina och vi ska storma. Och rita på whiteboarden. Och det gör vi på Hotel Avalon i Göteborg http://www.avalonhotel.se/sv/.

Jag fick ett brev i somras där det stod att de bjöd mig på några gratisnätter. Man tackar! Och Pär med.

Hela hotellet är dessutom feng shui-säkrat så jag lämnar swiffern hemma.

Skapa flashcards