Direktlänk till inlägg 22 oktober 2007

J-A skitblogg!

Av Jonas Colting - 22 oktober 2007 18:07

Jag är så trött på den här förbannade skitbloggen! Alltså, inte min blogg i sig; utan Blogga Gratis-domänen! Nu har jag i o f s bara bloggat seriöst igen den senaste veckan men Guuuuuuuud vad segt det har gått att jobba i bloggen. Och hälften av gångerna har man inte kommit in alls; vare sig på inloggningen eller som läsare. OCH DET BETYDER ATT MAN INTE KAN LÄSA DET SOM JAG SKRIVIT OCH VAD ÄR HELA POÄNGEN DÅ EGENTLIGEN???????

Igår kväll var jag taggad till tusen och hade en massa ämnen lined up som jag ville formulera, kverulera och ventilera kring. Typ fotbollslag och dess träning som har blivit min nya hjärtefråga att belysa, skräckfilmer och gammal amerikansk TV.

Så i natt har jag vaknat som en George Costanza-kopia och mumlat "bloggjävlar" varje gång jag drivit in och ut ur medvetandet.

Nu när jag loggar in med djup och utvakad bitterhet så ploppar det upp ett meddelande från BloggaGratis-folket som ber om ursäkt för domänens seghet och att de beställt en ny server...de uppmanar en att hålla ut..Hålla ut?

Hålla ut?

Hålla ut!

Hålla ut????

Jag är inte uthållig.

Min blogglust är reducerad

 
 
Micke Selvin

Micke Selvin

22 oktober 2007 19:13

www.blogger.com tycker jag är sjysst.

http://www.mickeselvin.se

 
Christian

Christian

22 oktober 2007 19:13

Säg bara till när du vill att jag ska installera Wordpress så du kan göra en riktig blogg på colting.se/blogg.

http://snowracer.se

 
zappalainen

zappalainen

22 oktober 2007 19:20

har cruisat runt lite på din blogg o måste säga att jag fnissat mer än en gång. Du verkar ha huvet på skaft o det e alltid uppfriskande. Ser att du har många fans o nu har du nog fått ett till. Lycka till för resten.

http://zappalainen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Colting

23 oktober 2007 02:18

-Christian; jag har en Wordpress som jag har för avsikt att starta en engelskspråkig blogg men jag har inte kommit igång med det än...
Men hur skulle jag göra om jag ville köra min svenska Coltingblogg på Wordpress?

 
Christian

Christian

29 oktober 2007 08:40

Två vägar Jonas. Gratis på wordpress.com eller genom att slänga in Wordpress på webbhotellet och köra det på din domän colitng.se. Wordpress är numera så pass bra att du kan köra det till hela din webb.

http://http:://snowracer.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Colting - 22 oktober 2010 09:53

Från och med i eftermiddag så bloggar jag på http://nyheter24.se/blogg/coltings-den-nakna-sanningen/ ...

Av Jonas Colting - 17 september 2008 15:39

Internet á la traudlaus finns absolut inte i den lilla enklaven av on som jag ar pa. Jag skriver pa en stor och konstig stationar dator som snarare ser ut som ett videospel eller sa... Darfor blir det tunt pa Coltingblogg denna veckan. Semester pa al...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 21:10

Jag har skrivit en artikel om Ö till Ö som finns att läsa på Slowtwitch; http://www.slowtwitch.com/Features/Island_To_Island_-_The_toughest_one-day-race_in_Sweden__524.html Engelsk läsövning! ...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 15:33

I fredags flög jag till New Jersey för att träffa Dr Phil och initiera ett coach/client-samarbete med honom.. Jag pratar alltså om "the other Dr Phil"; dr Phil Skiba som är en mycket välrenommerad idrottsläkare och triathloncoach. Efter 18 års egenco...

Av Jonas Colting - 11 september 2008 22:51

  Google Translator gör verkligen ett bra jobb! Vem har varit svenskspråkskonsult egentligen; Dr Alban?     Notes from the redaktionsmötet on planning for Saturday's sports broadcasts;    - Annika Sörenstam played his last Danish competition last...

Ovido - Quiz & Flashcards