Alla inlägg den 6 december 2007

Av Jonas Colting - 6 december 2007 16:08


....att jag fortfarande har nio fantastiska avsnitt av "Dexter" kvar att avnjuta! Det tog ett tag innan jag föll till föga och började att titta på DVD´n men nu är jag såld.

...att köra runt i min nya bil. Jag älskar bilar med insteg! I-landslyx.

...att det återigen är legitimt att lyssna på min favorit-jullåt; Triads "Tänd ett ljus" Idag har jag hört den 17 ggr i bilen samt som bonus i högtalarna på ett fik. Slå mig då men jag har alltid varit svag för hela det här a capella-stuket...Det fick mig att erinra mig en relik från 80-talet; gruppen Flying Pickets någon? Fast Triads låt har en svagt kväljande Lutherhjälpskt-rädda-Biafra-ton som känns väl mycket Live Aid men what the hell; Christmas is the time of giving!

...att jag har en hel hög med böcker som jag ämnar läsa, en packe skivor som ska inköpas och avnjutas samt en räcka filmer som ska skicka mig till nya cineastiska höjder.

...att 2000 meter just nu kan betraktas som ett simpass

...och att ett löppass på Kype är kortare än den påföljande bastun

...all överdådig julmat som väntar runt hörnet

...att min lägenhet nu är så stökig att jag med gott samvete kan hänge mig åt enb ohämmad städ- och swiffringsorgie

...att det borde komma en riktigt härlig snöstorm snart med påföljande snöpuls-löpning i sagolandskap

...att det inte finns en klocka i världen som ringer på morgonen



 

Skapa flashcards