Alla inlägg den 7 mars 2007

Av Jonas Colting - 7 mars 2007 18:35

-Tove; synd att du inte är här! Hoppas att din skada är läkt och att du är på G snart.-Mina 1000metare startar jag på 4.30 Sist sprang jag progressivt från 3.18 till 3.11 på långa varv då en halv kurva låg under vatten och jag fick springa ut på bana 4-5.Puls på ca 170+ i slutet av de senare intervallerna-Nicolas va? Jaha, där ser man vad lite man vet...Fast Phonak är ju tack och adjö ändå nu. Mycket tack vare en viss mr Landis. Så brorsan sprang på 2.45; imponerande! Och Jaja är faktiskt anmäld till Ironman Schweiz i sommar..

Av Jonas Colting - 7 mars 2007 11:34

Det kanske inte var det lättaste att se det rosa styrbandet på den förra bilden; den satt precis vid min hand. Den täckte ju inte hela styret, det hade blivit för snyggt, utan bara en liten släng. Tänk; Michael Jackson med en handske. Typ. Minimalistiskt.Iallafall så har jag bytt bild nu så att man verkligen kan SE misären. Viveca; du menar Laurent Jalabert va? Vem är Nicolas? Cage eller?Och ja. Jag gillar kaffet mest. Alltid.

Ovido - Quiz & Flashcards