Alla inlägg den 12 mars 2007

Av Jonas Colting - 12 mars 2007 18:57

Förbundskapten Kirchberger kom hit idag och vid middagen avslöjar han att han spelade in Melodifestivalen på DVD och har med sig! Yippiie!

Av Jonas Colting - 12 mars 2007 16:35

Ungefär som i Groundhog Day med Bill Murray....Så känns det idag. En vecka kvar nu så får jag åka hem, Yippie!!Borta bra med Borås bäst som vi lokalpatrioter brukar säga. Och att vara på läger och träna hårt är en sak för då går minuter och timmar fort i en enda svettdränkt dimma men under en tävlingsvecka med allt mindre träning och en ökande spänning så kan tiden kryyyyypa fram.. Och då längtar jag hem. Exempelvis till de som är med mig på bilden!Anyway, inte alla förstod nog den vitsiga Eddie Vedder-associationen i det förförra inlägget men Björn the HeavyMetalJeopardyKing snappade upp det och lånade mig sin i-Pod där han hade grymt mycket grym musik! Grymt! Typ Dimmur Borgir från Norge. Arga killar. Aaaarggh...Och så Nile som har urgamla bysantiska texter till låttitlar. Men också hela AC/DC´s Back in Black! Kom igen nu; Bon Scott var the real deal!Och så håller jag med Björn om att låten Black med Pearl Jam från skivan Ten är en av de allra bästa låtarna 4-ever n´ever. Lite svar på kommentarer här med:-Ultramanpublik: Ja, men du skulle sett under löpningen. Hela den 84 km långa löpsträckan var packad med folk! I dubbla led:)-Simning: Nja, Björn med turbobenen är nog strået vassare när det kommer till riktig och lång simning; i synnerhet utan våtdräkt. I bästa fall kan jag hålla hans rulle i öppet vatten. Men jag slår honom på paddel/dolme den klenisen:) Och jag vinner konsekvent våra sprint-25:or max.Allra bäst är nog Björn på fjärilsim där han fullständigt utklassar mig på allt över 25 max och där jag tror att han skulle kunna göra en fin 200ing om han tränade lite för det.-Våtdräkt: Vi har inte fått våra dräkter än tyvärr. Jo, Björn fick sin igår och jag väntar...Vår amerikanska manager har tyvärr genomlidit en familjetragedi så saker har blivit lite förskjutna... Cykeln kom dock idag!

Skapa flashcards