Alla inlägg den 20 mars 2007

Av Jonas Colting - 20 mars 2007 14:43

Jag sitter på flygplatsen i PE och svalkar mig med en milkshake denna stekande dag på savannerna. Där var jag visserligen inte men bara att packa och kånka alla prylar från det kvalmiga (och numer ordentligt smutsiga huset, städtanten har väl fortfarande kolera)med den trånga bilen och sedan balanserandes hela klabbet på en liten vagn och manövrera in till incheckingsdisken har krävt sin tribut. Men på något mirakulöst sätt så lyckades jag få med allt utan att betala en krona i övervikt! Hur gick det till? Antagligen har personalen gett upp efter att ha sett den femhundrade cykellådan idag.... Bara min sprängfyllda Craft-väska vägde 32 kg....Martin hittade ett par cykelklossar som jag hade glömt och när jag pressade ned dem kändes det precis som när tjockisen spricker i en av Monthy Python-filmerna av en liten chokladbiskvi för mycket.Så nu sitter jag här riktigt nöjd! Kaffe. Trådlöst internet. Och kaféet har den goda smaken att spela Kate Bush´s Wuthering Heights just nu. Subliiiiiiiim musik. Till skillnad från vad radion spelat 24/7...Jag har aldrig hört så mycket Ace of Base och Dr Alban i hela mitt liv. De måste verkligen älska det där nordiska ljudet:)

Ovido - Quiz & Flashcards