Direktlänk till inlägg 26 februari 2008

Reinkarnerad

Av Jonas Colting - 26 februari 2008 16:09

Nu har jag vaknat till liv efter två underbart mjuka sovande timmar mitt på blanka dagen.

Det har sina fördelar med att vara egenföretagare/dagdrönare/lebeman/proffstriathlet choose your pick...

Fast å andra sidan så ska jag soloköra till Stockholm nu så den tuppluren är i trafiksäkerhetens tecken. Säger vi väl.

 
 
Julia

Julia

26 februari 2008 18:00

jag försöker att klura utvarför du har så många besökare, men jag kommer inte på det ??=/ du skriver exakt som alla andra.. inget illa menat dock :) ha,ha ! Nåja, kram

http://weqw.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tomas

26 februari 2008 23:31

funderar just på Vansbroloppet efter att ha svalt halva Valhalla och träningen i vuxencrawl gruppen....
Kiknar av skratt efter att ha sett ...and then. Tänker på den lokal kinakrogen och deras "tre små rätt?". Det är lustigt ju....

 
Ingen bild

Erik

27 februari 2008 00:15

Julia, det kan bero på att alla andra inte är kandidater till sveriges bästa ork

 
Ingen bild

Flow

27 februari 2008 07:53

Julia: Kanske för att Colting använder mer finesser i sin blogg, och mindre HÄR ÄR JAG, SE PÅ MIG: SE MIG - BEKRÄFTA MIG!!!-anda, vilket inkluderar utropstecken, och annat skrän och "brus", som jag har noterat på andra bloggar. Något att fundera över.

 
Ingen bild

Henrik H

27 februari 2008 11:30

Han skriver väldigt underhållande och ironisk också. Det gör ju inte saken sämre.

..nu skall jag åka och lära ungarna att spela gitarr.."Giv mig styrka"

 
Karl

Karl

27 februari 2008 11:52

Nu har Du missuppfattat Colting för om någon vill visa sig så är det just han, Colting alltså. En värre besservissare får man leta efter.

http://Flow

 
Ingen bild

Flow

27 februari 2008 16:41

Karl: Kanske har du rätt i omdömet om Colting - jag känner honom inte för att kunna uttala mig.

Min poäng var dock en annan, som jag tror du får svårt att ta ifrån honom (Colting): Att han har finess i det han skriver, utan att behöva förhäva sig med, i mitt tycke, billiga knep för att få uppmärksamhet.

Integritet var ordet, sa Bill.

 
Ingen bild

Jocke

27 februari 2008 16:55

Det är inget fel i att vilja visa sig. Den stora skilnaden ligger i hur man gör det. Om man har intressanta åsikter och bjussar på sig själv, dvs har självdistans (vilket många inte har) blir det intressant att läsa helt enkelt.

 
Ingen bild

Stefan

27 februari 2008 18:43

Colting sticker ut hakan (och ibland lite för långt): valsen om de blekfeta tyskarna i Frankfurt var på gränsen.
BMW X5 parkerad på trappen: Attityd!
Colting levererar och berör: han inte bara skriver så det berör: han lever så det berör!

 
JoGu

JoGu

28 februari 2008 13:30

Stefan, torkar du Colting när han har vart på toa också?

http://jogubloggen.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Colting - 22 oktober 2010 09:53

Från och med i eftermiddag så bloggar jag på http://nyheter24.se/blogg/coltings-den-nakna-sanningen/ ...

Av Jonas Colting - 17 september 2008 15:39

Internet á la traudlaus finns absolut inte i den lilla enklaven av on som jag ar pa. Jag skriver pa en stor och konstig stationar dator som snarare ser ut som ett videospel eller sa... Darfor blir det tunt pa Coltingblogg denna veckan. Semester pa al...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 21:10

Jag har skrivit en artikel om Ö till Ö som finns att läsa på Slowtwitch; http://www.slowtwitch.com/Features/Island_To_Island_-_The_toughest_one-day-race_in_Sweden__524.html Engelsk läsövning! ...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 15:33

I fredags flög jag till New Jersey för att träffa Dr Phil och initiera ett coach/client-samarbete med honom.. Jag pratar alltså om "the other Dr Phil"; dr Phil Skiba som är en mycket välrenommerad idrottsläkare och triathloncoach. Efter 18 års egenco...

Av Jonas Colting - 11 september 2008 22:51

  Google Translator gör verkligen ett bra jobb! Vem har varit svenskspråkskonsult egentligen; Dr Alban?     Notes from the redaktionsmötet on planning for Saturday's sports broadcasts;    - Annika Sörenstam played his last Danish competition last...

Skapa flashcards