Direktlänk till inlägg 25 mars 2008

Tucson, AZ

Av Jonas Colting - 25 mars 2008 05:36

Jag är lite trött nu efter några dagars stabil träning i Tucson, Arizona. Det är varmt, det är soligt och en aning blåsigt.

Bilderna här är från dagens cykling uppför Mount Lemmon, den längsta klättringen som jag gjort. Vi körde runt 1700 höjdmeter på 33 km klättring med endast några få plana sträckor. Vi avslutade strax över 8000 feet, ca 2500 m ö h.

Min gröna Craft-utstyrsel väcker också mycket munterhet och jag får heta "Jolly Green Giant" Man har inte roligt än vad man gör på sig.

 
 
Ingen bild

Gaestur

25 mars 2008 08:19

Skall du köra IM Arizona?
Hur ser förresten ditt tentativa schema för säsongen ut? Vore kul att veta vilka high-lights som väntar.

 
Ingen bild

Diana

25 mars 2008 08:47

Varför har jag inte upptäckt den här bloggen tidigare? Ja visst, det kan ju vara för att jag i normalfall finner bloggar fruktansvärt trågiga. Jag får väl revidera mina induktiva slutsatser till: nästan alla bloggar är trågiga.

 
Ingen bild

Johan Ksd

25 mars 2008 09:50

Häftig natur, häftiga kläder :)

 
Tynong

Tynong

25 mars 2008 09:53

Colting colting! Du borde dra några lumparhistorier tycker jag. Du gjorde lumpen med min tränare på orienteringsgymnasiet i sandviken, Björn Ljunggren. "Den där om han som glömde geväret..." osv ;) Du har inga om Björn? =)

http://www.orienteringsgymnasiet.se

 
Ingen bild

Micke Rosén

25 mars 2008 10:23

Kul att du är i närheten av klassisk simmarmark. Bästa tjejerna i USA och profilen Neethling som säger sig träna lite för open water borde vara där nu.

 
Ingen bild

Simon

25 mars 2008 16:43

Tja! Juvliga platser du reser till. Fortsätt gärna slänga upp bilder, lättar upp tillvaron i ett mörkt Sverige.
Harre gött!

 
Ingen bild

JS

25 mars 2008 17:25

Ingen har sagt det så då får väl jag göra det: Kermitgrön! Nu är det sagt.

 
Nicole

Nicole

26 mars 2008 19:06

snacka om vilka brant..måste vara jävligt tufft med en cyckel skulle inte ens orka gå dit.

http://sweetthin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Martin L

26 mars 2008 22:06

Shit, var det någon som sa Kermit...burr...gräsliga minnen, en mycket ful cykel...!

 
N'batha M'bwele

N'batha M'bwele

26 mars 2008 22:20

Kaktusar! Ät inte av meskal-kaktusen. Den får dig att höra hur färger smakar.

http://dumbas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Colting - 22 oktober 2010 09:53

Från och med i eftermiddag så bloggar jag på http://nyheter24.se/blogg/coltings-den-nakna-sanningen/ ...

Av Jonas Colting - 17 september 2008 15:39

Internet á la traudlaus finns absolut inte i den lilla enklaven av on som jag ar pa. Jag skriver pa en stor och konstig stationar dator som snarare ser ut som ett videospel eller sa... Darfor blir det tunt pa Coltingblogg denna veckan. Semester pa al...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 21:10

Jag har skrivit en artikel om Ö till Ö som finns att läsa på Slowtwitch; http://www.slowtwitch.com/Features/Island_To_Island_-_The_toughest_one-day-race_in_Sweden__524.html Engelsk läsövning! ...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 15:33

I fredags flög jag till New Jersey för att träffa Dr Phil och initiera ett coach/client-samarbete med honom.. Jag pratar alltså om "the other Dr Phil"; dr Phil Skiba som är en mycket välrenommerad idrottsläkare och triathloncoach. Efter 18 års egenco...

Av Jonas Colting - 11 september 2008 22:51

  Google Translator gör verkligen ett bra jobb! Vem har varit svenskspråkskonsult egentligen; Dr Alban?     Notes from the redaktionsmötet on planning for Saturday's sports broadcasts;    - Annika Sörenstam played his last Danish competition last...

Ovido - Quiz & Flashcards