Direktlänk till inlägg 25 mars 2008

Tidigt är bäst

Av Jonas Colting - 25 mars 2008 16:31

Bildbevis på att jag var på pooldeck 05.50 i morse! Det är för övrigt Gordo på bilden där med mig och det är jag och han som ska träna tillsammans under de tre följande veckorna. Den här veckan arrangerar hans coachingföretag ett camp i Tucson så nu är det en massa triathleter att prata puls med.

Men det är typiskt amerikanskt; att träna tidigt! Ju tidigare desto bättre. Ett simpass klockan 06.00 är bättre än en ett klockan 18.00 Jag revolterar bäst jag kan mot den sneda världsbilden men i morse föll jag för grupptrycket.

Nu är klockan snart 9 och det är dags för cykling, sedan ska jag springa semi-långt mitt på dagen. Varmt under solen här i öknen men bra för solbrännan!

 
 
Ingen bild

Jocke Berggren

25 mars 2008 16:50

Du gör rätt i att revoltera mot osunt tidiga pass. Allt före 07:00 är natt!

För att citera Björn:
-Varför träna på morgonen, när man har hela dagen på sig?

 
Ingen bild

dir

25 mars 2008 18:18

välkommen till verkligheten

 
Ingen bild

RR

25 mars 2008 20:09

Mig lurar du inte! Det kan lika gärna vara en solnedgång i bakgrunden!

 
Ingen bild

fito

26 mars 2008 08:00

jag tycker det ser ut som snö på kanten och hela bilden är som en pool mitt i vintern, är du säker att du inte är kvar i borås?

 
Hasse Carlsson

Hasse Carlsson

26 mars 2008 13:45

haha, tänkte på samma sak.
solnedgång, helt klart! ;)

http://www.hassecarlsson.se

 
Karin

Karin

26 mars 2008 21:09

http://www.polluxklubben.se/article.php?articleID=39325&categoryID=272

Rösta på Elsa!

http://kalah.bloggagratis.se

 
N'batha M'bwele

N'batha M'bwele

26 mars 2008 22:18

Helt rätt! Morgonpassen är helt sjukt jobbiga. Sticka ut och lubba innan sotarn dragit sig ur är helt rubbat. Men vad fan gör man när man som småbarnsfarsa försöker få in heltidsjobb och två löppass per dag?

http://dumbas.blogg.se

 
Ingen bild

Clouseau

27 mars 2008 17:11

Ja oss lurar du inte. Klart det är en solnedgång! På fotot efter är det ju becksvart, d.v.s solen har gått ner. God natt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Colting - 22 oktober 2010 09:53

Från och med i eftermiddag så bloggar jag på http://nyheter24.se/blogg/coltings-den-nakna-sanningen/ ...

Av Jonas Colting - 17 september 2008 15:39

Internet á la traudlaus finns absolut inte i den lilla enklaven av on som jag ar pa. Jag skriver pa en stor och konstig stationar dator som snarare ser ut som ett videospel eller sa... Darfor blir det tunt pa Coltingblogg denna veckan. Semester pa al...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 21:10

Jag har skrivit en artikel om Ö till Ö som finns att läsa på Slowtwitch; http://www.slowtwitch.com/Features/Island_To_Island_-_The_toughest_one-day-race_in_Sweden__524.html Engelsk läsövning! ...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 15:33

I fredags flög jag till New Jersey för att träffa Dr Phil och initiera ett coach/client-samarbete med honom.. Jag pratar alltså om "the other Dr Phil"; dr Phil Skiba som är en mycket välrenommerad idrottsläkare och triathloncoach. Efter 18 års egenco...

Av Jonas Colting - 11 september 2008 22:51

  Google Translator gör verkligen ett bra jobb! Vem har varit svenskspråkskonsult egentligen; Dr Alban?     Notes from the redaktionsmötet on planning for Saturday's sports broadcasts;    - Annika Sörenstam played his last Danish competition last...

Ovido - Quiz & Flashcards