Direktlänk till inlägg 25 april 2008

Ångest per definition

Av Jonas Colting - 25 april 2008 15:37

Att åka världens långsammaste hotellhiss och så halvvägs ned så kommer hela barnfamiljen in.... med en treåring som så fort dörrarna stängs avlossar en skrällande tiosekunders hostattack av digerdöden.

Jag försökte hålla andan hela vägen ned till receptionen.

Och svimmade nästan på kuppen...

Sjuka barn borde hållas i reservat eller i karantän till dess att de inte är dreglande bakteriehärdar. Som dessutom ska slicka på allt som kommer i dess närhet. Inklusive min arm.

Själv var jag givetvis aldrig sjuk som liten.

 
 
Pregart

Pregart

25 april 2008 16:29

Hahahahahaha! Håller med, och jag var inte heller sjuk som barn... tänka sig. Jag grät eller skrek inte heller när jag var på allmäna platser, eller pillade på allt som gick att pilla på. Välte aldrig ned något i Ica butikerna. Jag var helt enkelt ett fantastiskt barn, om ändå alla kunde vara så:|

http://Pregart.blogg.se

 
Ingen bild

Flow

25 april 2008 16:34

Det är lugnt - inkubationstiden ligger post-finish. Go for it!

 
Ingen bild

Åsa

25 april 2008 19:07

Hehe, då kan du tänka dig hur det är att bo med en treåring som släpar hem infektion efter infektion från dagis. Tror familjen har haft fyra förkylningar hittills i år. Det flyter väl inte riktigt på med träningen alltid kan man säga...
Jag är förresten en bra reklampelare för dig. Hur många som helst av mina bekanta har köpt dina böcker efter att de har fått låna de jag har...

 
Ingen bild

Vman

25 april 2008 19:45

Hoppas du klarade av att hålla andan hela vägen ner.....
Du har ju bra med "space" i lungorna.
Lycka till och Go hard and wild.

 
Ingen bild

Marcus C

25 april 2008 19:50

lol. Du har för få barn omkring dig Colting....Själv har jag fyra och är aldrig sjuk! Haft allt, sett allt. Man är som en dagisfröken, helt immun!

 
Ingen bild

Marcus Hå

25 april 2008 20:14

Lycka till imorgon och kick ass.

 
Wille

Wille

25 april 2008 22:13

Jag gillar ditt sätt att se på saker, men slicka på din arm ha ha ha ha det låter ju som en dålig komedi.

Do your thing

http://btw58.blogg.se

 
Ingen bild

Yoko

26 april 2008 12:46

Ta d cool mannen!
Att bli or not to be
smittad ligger helt
på karmaplanet
so thou shall not worry!
Du e grym som fan!
Helt sjuuukt egentligen
men nu e vi fan kära i
dej Coltingen ;)
Peace

 
Ingen bild

mia

26 april 2008 18:06

Hur gick det??

 
Ingen bild

Fred

27 april 2008 06:36

Hur gick det??

 
Sonja

Sonja

27 april 2008 08:34

fast vissa barn snorar, hostar och dregglar och är fullt friska. det blir liksom deras "grej" (i vuxen mun kallat partytrick) att alltid ha en sirlig ström av snor som rinner direkt ner i munnen. Very not fresh.

http://burriburr.wordpress.com

 
Micke Selvin

Micke Selvin

27 april 2008 14:09

3.40 grym tid Jonas! Det måste du vara nöjd med!

http://www.federacao-triatlo.com/upload/documentos/provas/2008_04_26%20Triatlo%20Longo%20Lisboa/m35-39.pdf

http://www.mickeselvin.se

 
Ingen bild

Sus

6 maj 2008 09:20

"skaffa dig familj" :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Colting - 22 oktober 2010 09:53

Från och med i eftermiddag så bloggar jag på http://nyheter24.se/blogg/coltings-den-nakna-sanningen/ ...

Av Jonas Colting - 17 september 2008 15:39

Internet á la traudlaus finns absolut inte i den lilla enklaven av on som jag ar pa. Jag skriver pa en stor och konstig stationar dator som snarare ser ut som ett videospel eller sa... Darfor blir det tunt pa Coltingblogg denna veckan. Semester pa al...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 21:10

Jag har skrivit en artikel om Ö till Ö som finns att läsa på Slowtwitch; http://www.slowtwitch.com/Features/Island_To_Island_-_The_toughest_one-day-race_in_Sweden__524.html Engelsk läsövning! ...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 15:33

I fredags flög jag till New Jersey för att träffa Dr Phil och initiera ett coach/client-samarbete med honom.. Jag pratar alltså om "the other Dr Phil"; dr Phil Skiba som är en mycket välrenommerad idrottsläkare och triathloncoach. Efter 18 års egenco...

Av Jonas Colting - 11 september 2008 22:51

  Google Translator gör verkligen ett bra jobb! Vem har varit svenskspråkskonsult egentligen; Dr Alban?     Notes from the redaktionsmötet on planning for Saturday's sports broadcasts;    - Annika Sörenstam played his last Danish competition last...

Skapa flashcards