Direktlänk till inlägg 15 maj 2008

www.colting.se är live!!!

Av Jonas Colting - 15 maj 2008 20:23

Det är med tårar i ögonen och med arbetsflitens svett blänkande i pannan som jag stolt kastar av presenningen och avtäcker......

www.colting.se

!!!!!!!!

Live and running!

Och jag kan bara bocka och buga med mössan i hand för de outsinligt entusiastiska och idogt arbetande medarbetarna på Rekyl som ansvarar för teknik och design av sidan; Magnus Wallmark och Carl Nero!

Dessutom så är Tomas Eriksson ifrån Studio Bildbolaget i högsta grad insyltad genom att ha plåtat mig i världens alla hörn med en portfolio av klass som resultat.

Surfa in och beskåda.

Nu ska jag ta ett glas vin.

 
 
Ingen bild

Pelle

15 maj 2008 20:54

Riktigt nice hemsida!!
Mycket skoj att läsa, men ditt bloggande är fortfarande grymast. Keep it up!!

 
Sonja

Sonja

15 maj 2008 21:27

grym!! vet redan mycket mer om dig.

http://burriburr.wordpress.com

 
Ingen bild

Gunnarsson

15 maj 2008 21:32

Riiiiktigt snygg sida! Keep up the good work!

 
Berglund

Berglund

15 maj 2008 21:37

Grymt najs! Sluta inte blogga bara...

http://berglundbloggar.wordpress.com

 
Ingen bild

Stefan Z

15 maj 2008 21:38

Äntligen är den på plats. Snygg, trevlig och informativ.

Kämpa

Stefan

 
Ingen bild

Vman

15 maj 2008 21:39

Snyggt !!! Väntan har varit lååååååång.

 
Stefan Manning

Stefan Manning

15 maj 2008 21:40

Hej Jonas,
Tack för ett trevligt föredrag. Din nya sida är ju helgrym. Till skillnad från Dig skippar jag vinet och tar mig en lite öl istället :-)

http://sinus.bloggagratis.se

 
Magda

Magda

15 maj 2008 21:40

Bra, mer knark. Det tackar vi för. Ska genast kolla in sidan.

http://magdagad.blogspot.com

 
Ingen bild

Karin

15 maj 2008 21:44

Vilken guru Du är!

 
Aleksandar

Aleksandar

15 maj 2008 22:12

Congrats on the site Jonas.
You are years ahead of the rest of us triathletes..in my opinion a pioneer into the professionalism for triathletes and athletes in smaller sports.
Keep on rockin' :) Aleksandar

http://www.pulsslag.dk

 
Ingen bild

magnus

16 maj 2008 00:52

Grattis! Äntligen en website som matchar dina idrottsliga framgångar... ;-)

 
Ingen bild

Petter i Tucson

16 maj 2008 06:08

Trevligt! Ser ännu bättre ut än den gamla.

 
Ingen bild

Åsa

16 maj 2008 09:29

Åh, spännande! Ska genast in och kolla....

 
Ingen bild

Martin

16 maj 2008 10:13

Shit! http://www.colting.se/img/top/Header14.jpg

Kermit!! trodde vi hade sett sista bilden av det eländet ;-)

Grattis till en annars snygg sida!

 
Ingen bild

Per IM

16 maj 2008 10:24

Äntligen och som vanligt blir man inte besviken.

 
ultraschmultra

ultraschmultra

16 maj 2008 10:27

Tack, du räddade min gårdag! Jättekul, jättesnyggt.

Var extra road av "kortfakta" - på fyra (!) sidor. It's your nature, antar jag :-D

http://gullfot.blogspot.com

 
Ingen bild

Yoko

16 maj 2008 10:30

Baba Coool(t)ing is back
on track ;)tack mannen!
Vässa pennan och ge oss
mer av dina inre landskap:
BOKEN GOD DAMMIT ;)
Peace

 
Ingen bild

Johan Ksd

16 maj 2008 12:54

En alldeles fantastisk hemsida du har fått till! Fanns ju hur mycket som helst att läsa och "götta" sig åt.

Hade varit kul att säga hej på mässan i Göteborg men Stockholm Marathon har prio 1 för mig! Ha det bra

 
Ingen bild

Micke S

16 maj 2008 17:00

Din sida är en av de snyggaste hemsidor jag varit inne på! Bra jobbat! Dessutom har den bra innehåll!!!

 
Ingen bild

Petter

16 maj 2008 19:00

Kanonsida! Informativ, snygg och härlig läsning. Du är en riktig inspirationskälla Jonas, för mig och för många andra! Hoppas på att få se en föreläsning med dig i framtiden också, det skulle förgylla tillvaron! Keep it going strong!

 
Ingen bild

Marcus

16 maj 2008 20:10

För jävla bra hemsida helt enkelt! Grattis!

 
Ingen bild

woffe

16 maj 2008 22:05

Kanon sida !! Nu fick man lite mer inspiration inför min debut i sommar ;o)

Keep it up / w

 
Christian

Christian

17 maj 2008 15:22

Lite större text i menyn, vore trevligt. Och vad är närbilder på de inoljade vaderna?

http://snowracer.se

 
N'batha M'bwele

N'batha M'bwele

19 maj 2008 08:17

Fin sida. Man saknar Nike-logan dock.

http://dumbas.blogg.se

 
Ingen bild

Emma

26 maj 2008 21:43

Härlig läsning! Nu vill jag börja träna triathlon på momangen, haha:D

 
Ingen bild

jelinus

3 juni 2008 14:59

Vilken fin hemsida! Mycket läsvärt... jag måste också tacka dig för en underbar kokbok! Den är bara såå härligt enkel och rätt. Jobbar på att bli vältränad och äta bra och din bok gör det möjligt...
Lycka till!
Hälsningar Jeanette, Borås

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Colting - 22 oktober 2010 09:53

Från och med i eftermiddag så bloggar jag på http://nyheter24.se/blogg/coltings-den-nakna-sanningen/ ...

Av Jonas Colting - 17 september 2008 15:39

Internet á la traudlaus finns absolut inte i den lilla enklaven av on som jag ar pa. Jag skriver pa en stor och konstig stationar dator som snarare ser ut som ett videospel eller sa... Darfor blir det tunt pa Coltingblogg denna veckan. Semester pa al...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 21:10

Jag har skrivit en artikel om Ö till Ö som finns att läsa på Slowtwitch; http://www.slowtwitch.com/Features/Island_To_Island_-_The_toughest_one-day-race_in_Sweden__524.html Engelsk läsövning! ...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 15:33

I fredags flög jag till New Jersey för att träffa Dr Phil och initiera ett coach/client-samarbete med honom.. Jag pratar alltså om "the other Dr Phil"; dr Phil Skiba som är en mycket välrenommerad idrottsläkare och triathloncoach. Efter 18 års egenco...

Av Jonas Colting - 11 september 2008 22:51

  Google Translator gör verkligen ett bra jobb! Vem har varit svenskspråkskonsult egentligen; Dr Alban?     Notes from the redaktionsmötet on planning for Saturday's sports broadcasts;    - Annika Sörenstam played his last Danish competition last...

Ovido - Quiz & Flashcards