Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Jonas Colting - 28 maj 2008 23:04

Man ska inte stressa upp sig över sån´t man inte kan påverka och i det får nog även mitt bloggandes vara eller icke vara införlivas...

Så lugn i stormen alla polemiker där ute. Det kommer, det kommer, det kommer. Och mer därtill. Men just nu har jag josat ur mig mycket energi i en mängd andra sammanhang och när kvällningen kommit bara suttit apatiskt dreglande framför typ Scrubs innan min vårdare dragit mig i säng.

Men om någon annan vill komma in och ta över life and business of being Jonas med allt vad det innebär så kan jag säkert sitta och tokblogga i hundratjugo men mellan kvittoverifikationer, resebokningar, quinoa och hundratjugoelva mail så är ibland tiden knapp.

Men jag är inte bitter! Aldrig bitter. Bara sömnig. Dreglande. Pusspuss.

Ovido - Quiz & Flashcards