Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Jonas Colting - 13 juli 2008 23:58

Det är glädjande att den dansande dvärgen ifrån Twin Peaks har fått en ny ledande roll, den här gången i HBO-serien Carnivale.

...fast han var bättre när han dansade lite roligt och pratade baklänges.

Av Jonas Colting - 13 juli 2008 22:42

Åtta timmars träning igår, fem timmar idag med liter mer intensitet. Det är "backing it up"; att dag efter dag efter dag kunna prestera bra träningsresultat och att ha så bra rutiner att ingen enskild dag tar knäcken på kontinuiteten.

Löpintervaller, simintervaller och avslutningsvis 10 mil fartlek på cykeln med 275 snittwatt på hela passet.

....och livet blir inte bättre än att komma runt med kraft på en kurvig väg med vinden i ryggen och motljuset som sköljer över kroppen och gör hela tillvaron till en enda gyllene svettglans i 130-puls samtidigt som i-Poden gör en perfekt shuffle som ett soundtrack of our lives.

Av Jonas Colting - 13 juli 2008 10:39

"Du kommer väl ihåg oss? Nu kan du SMS:a vilken fråga som helst till 118100."


Nu när jag precis ska springa mina Ramnasjö-intervaller så undrar jag hur mina bortslarvade pulsfiler från förra gången såg ut och vilka mina tider var?

Jag vill också veta om min sittställning på cykeln är bra eller om jag kan tjäna på att höja sadeln någon millimeter?

Sedan är jag fortfarande nyfiken på det här med Kennedymordet och huruvida försvinnandet av Jimmy Hoffa samt Marilyn Monroes död har ett samband med varandra...

Ovido - Quiz & Flashcards