Direktlänk till inlägg 16 juli 2008

Jag kan själv!

Av Jonas Colting - 16 juli 2008 05:16

Jag blir så barnsligt nöjd när jag gör tekniska genombrott på egen hand....

Som att lära sig enkla saker med digitalkameran eller att installera handsfree till mobilen. En mobil som jag för övrigt haft i två år och fortfarande inte listat ut hur man tar emot MMS eller lyssnar på musik på....Men det är petitesser... För nu har jag lärt mig att lägga ut Youtube-klipp på bloggen! Vilket ju tydligt framgår av mina senaste två inlägg.

.....som görs ifrån hotellsängen på Crowne Plaza Resort & GolfClub i Lake Placid. Mer om detta senare men jag redan nu nämna att hotellet är en burlesk blandning av Twin Peaks (mycket furu, kanske en dvärg) och The Shining (långa korridorer och en som heter Jack). Hur som helst är det snyggt. Travel in style! Och de har frukost med klass! Buffetblogg.

 
 
Ingen bild

Adrian

16 juli 2008 09:28

God morgon, vill inte på något sätt förstöra din teknik lycka, men tror du har länkat till samma videoklipp i båda inläggen :)

Mvh

Adrian

 
Pregart

Pregart

16 juli 2008 09:37

Hej Jonas! Jag har en liten fråga angående Tour de France. Jag försöker få grepp om hur tuff denna tävling faktiskt är. Så min fråga till dig är hur du tror att du klarat dig bland dessa elitcyklister?

Kommentatorerna på Eurosport brukar få frågan att jämföra om man cyklar vätternrundan på 12 timmar, och då brukar de svara att man inte ens hängt med en km, lika så om man cyklar på 7,5 timmar.

Hade uppskattat svar, men förstår att du är upptagen. Lycka till med tävlandet och tack för trevlig läsning.

http://Pregart.blogg.se

 
Ingen bild

Mackan

16 juli 2008 14:00

Aaahhh, Lake Placid alltså, klassisk mark! Ja, då menar jag i första hand inte Sven-Åke Lundbäcks genomklappning på stafetten utan snarare Wassbergs envig med den väldige Mieto på 15 km klassiskt... :-)

 
marie

marie

16 juli 2008 21:43

Skulle du kunna förlåta otrohet? Se mitt senaste inlägg i bloggen och ha en fortsatt trevlig dag =)

http://metrobloggen.se/marie2

 
Chrille

Chrille

16 juli 2008 22:43

Såg på sporten idag att ytterligare en dopad cyklist åkt fast i tour de france, börjar fundera om detta förhållningssätt till idrott förekommer inom triathlon?

http://frontale.bloggsida.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Colting - 22 oktober 2010 09:53

Från och med i eftermiddag så bloggar jag på http://nyheter24.se/blogg/coltings-den-nakna-sanningen/ ...

Av Jonas Colting - 17 september 2008 15:39

Internet á la traudlaus finns absolut inte i den lilla enklaven av on som jag ar pa. Jag skriver pa en stor och konstig stationar dator som snarare ser ut som ett videospel eller sa... Darfor blir det tunt pa Coltingblogg denna veckan. Semester pa al...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 21:10

Jag har skrivit en artikel om Ö till Ö som finns att läsa på Slowtwitch; http://www.slowtwitch.com/Features/Island_To_Island_-_The_toughest_one-day-race_in_Sweden__524.html Engelsk läsövning! ...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 15:33

I fredags flög jag till New Jersey för att träffa Dr Phil och initiera ett coach/client-samarbete med honom.. Jag pratar alltså om "the other Dr Phil"; dr Phil Skiba som är en mycket välrenommerad idrottsläkare och triathloncoach. Efter 18 års egenco...

Av Jonas Colting - 11 september 2008 22:51

  Google Translator gör verkligen ett bra jobb! Vem har varit svenskspråkskonsult egentligen; Dr Alban?     Notes from the redaktionsmötet on planning for Saturday's sports broadcasts;    - Annika Sörenstam played his last Danish competition last...

Ovido - Quiz & Flashcards