Direktlänk till inlägg 26 augusti 2008

Höstens bästa löpäventyr!

Av Jonas Colting - 26 augusti 2008 16:11

Boka in den 10-12 oktober för en mäktig löpupplevelse ni sent ska glömma!

Vi ska galoppera vilt över vidderna och klafsa genom lerpölarna som jollrande dagisbarn och det blir makalöst mycket natur i kvadrat. Dessutom ska vi äta buffet och bo på hotell samt bada i Åsunden och Tomas Ledins "Spring spring spring, släpp hästarna fria" är vårt soundtrack under polykroma löv.

Det handlar givetvis om min och Pasi Salonens löpcamp där vi springer tre av Västsveriges roligaste leder under tre dagar; totalt från Göteborg till Ulricehamn.

Surfa in på www.colting.nu och "Camps" för den informativa PDF´n.


 
 
Ingen bild

mr loverlover

29 augusti 2008 09:04

För 2500 bagis kan jag åka en vecka till Kanariöarna och cykla i februari...
Springa kostar gratis hemma i skogen.

 
Dunceor

Dunceor

29 augusti 2008 13:44

Himla skoj men tyvärr ligger det ju helgen innan Växjö Marathon och jag tror inte 12-13 mils löpning är bästa uppvärmningen för Växjö Marathon. Hoppas det kommer tillbaka nästa år!

http://dunceor.wordpress.com

 
spänstiga pantern

spänstiga pantern

29 augusti 2008 14:22

ska du inte lägga in fler bilder på dig själv snart

http://metrobloggen.se/fittness

 
Ingen bild

Colting

29 augusti 2008 20:24

-Mr loverlover; då tycker jag du ska göra det. Vad tror du? Att vi arrangerar evenemang gratis eller utan att gå med vinst?Då får du istället söka dig till föreningslivets luftmadrassboende med snabbmakaroner...

 
Ingen bild

Bil Al

30 augusti 2008 19:50

Trevlig resa loverlover, för 2500 får du nog en fantastisk upplevelse. Själv hade jag hellre cyklat hemma i februari och sen sprungit på campet. Om jag hade varit hel i kroppen... Låter ju kanonkul!

 
Ingen bild

Peter

1 september 2008 11:27

Lät grymt kul med camp, är ruggigt sugen! Får se om kroppen är i form tills dess... denna vecka hade då rakt inte gått! Men om en månad... we´ll see...Man fick väl promenera sträckorna också? bara att ta med mer russin och nötter på färden, haha!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Colting - 22 oktober 2010 09:53

Från och med i eftermiddag så bloggar jag på http://nyheter24.se/blogg/coltings-den-nakna-sanningen/ ...

Av Jonas Colting - 17 september 2008 15:39

Internet á la traudlaus finns absolut inte i den lilla enklaven av on som jag ar pa. Jag skriver pa en stor och konstig stationar dator som snarare ser ut som ett videospel eller sa... Darfor blir det tunt pa Coltingblogg denna veckan. Semester pa al...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 21:10

Jag har skrivit en artikel om Ö till Ö som finns att läsa på Slowtwitch; http://www.slowtwitch.com/Features/Island_To_Island_-_The_toughest_one-day-race_in_Sweden__524.html Engelsk läsövning! ...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 15:33

I fredags flög jag till New Jersey för att träffa Dr Phil och initiera ett coach/client-samarbete med honom.. Jag pratar alltså om "the other Dr Phil"; dr Phil Skiba som är en mycket välrenommerad idrottsläkare och triathloncoach. Efter 18 års egenco...

Av Jonas Colting - 11 september 2008 22:51

  Google Translator gör verkligen ett bra jobb! Vem har varit svenskspråkskonsult egentligen; Dr Alban?     Notes from the redaktionsmötet on planning for Saturday's sports broadcasts;    - Annika Sörenstam played his last Danish competition last...

Ovido - Quiz & Flashcards