Direktlänk till inlägg 7 september 2008

Kolla TV 4 också!

Av Jonas Colting - 7 september 2008 18:09

Ryktet säger att TV 4´s sportsändning (20.00 ?) kommer att visa en snutt ifrån våra skärgårdsäventyr.

Den som lever får se; det är ju alltid möjligt att någon slår en birdie till en slutlig 27:e plats på någon golftjofräs och då tycker ju killarna i backslick att det såklart är mer intressant. Men kolla iallafall!

 
 
spänstiga pantern

spänstiga pantern

7 september 2008 18:44

klart jag tänker kolla

http://metrobloggen.se/fittness

 
Ingen bild

Lii

7 september 2008 20:28

ingen birdie, men väl 2 hole in one :)

 
Ingen bild

Patrik

7 september 2008 20:29

Ja, på Sporten i TV4 klockan 20:00 blev du ju faktiskt utkonkurerad av två golfare som gjorde hole in one tidigare idag. Så tydligen tyckte killarna i backslick att det var mer intressant. Så jag satt under hela sändingen och väntade på att få se äventyret men nu blev det inget :-(. Men US Open fick man ju i alla fall se...

 
Ingen bild

Tobias

7 september 2008 20:30

Haha.. blev istället två hole-in-one som satte grus i maskineriet för oss som hellre hade velat se dina bravader i ö till ö.

 
I, norman

I, norman

7 september 2008 21:18

du visste inte hur rätt du hade... de avslutade med golf!

http://www.inormanforironman.blogspot.com

 
Ingen bild

Patrik P

7 september 2008 22:06

Vad trodde du...

Hur ska de hinna med annan idrott när de första 15 min, av 30, handlar om fotboll? En ganska lång bit dessutom om tygtrase/kudde/förorts-fotboll i Sydafrika, med en "legend" som ingen någonsin hört talas om... Suck.

 
is

is

7 september 2008 22:50

inget ö till ö överhuvudtaget såvitt jag märkte.. trisst!

http://is.blogg.se

 
Ingen bild

M

8 september 2008 00:36

Ö till ö?

Så intressant format att detta färdigregisserat och klart tar plats i "När&Fjärran" istället?

(Och jag som har sommarstuga på Utö och aldrig hört talas om tävlingen, är det nu man ska skämmas?)

 
Ingen bild

Börje

8 september 2008 07:42

Måste bara.... Fotboll dominerar tyvärr över all annan idrott något jag har mycket svårt att acceptera! Jag manar till att en fotbollsfri dag införes i den massmediala kalendern,inte en per år eller en per månad utan en i veckan så att man då denna enda dag i veckan kan få en större inblick i andra idrottsmän/kvinnors respektive sporter!!

 
Ingen bild

Stefan N

8 september 2008 08:37

Tur jag inte tittade då. Men 15 minuter fotboll av 30 möjliga är väl hyfsat? Eller var resten ishockey?
Hursomhelst - grattis till segern!

 
Ingen bild

Peter

8 september 2008 09:27

Håller med om fotbollsfria dagar! Borde vara en i veckan! Jävla skitsport... nä det är det inte men FAN inte så intressant som de låtsas. De kan väl visa när/om Sverige väl går till ett VM/EM... men kval... och ANALYSERA kval... och inför kval! Finns det inget slut?????
Säger som Magnus Betnér: "TV4 och Aftonbladet är de största fittorna vi har i det här landet". (Inget negativt om det kvinnliga könsorganet dock, vi kan säga att de är kukhuvuden istället)

 
Ingen bild

ph

19 september 2008 19:42

jonas colting vilken självgod fan!!!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Colting - 22 oktober 2010 09:53

Från och med i eftermiddag så bloggar jag på http://nyheter24.se/blogg/coltings-den-nakna-sanningen/ ...

Av Jonas Colting - 17 september 2008 15:39

Internet á la traudlaus finns absolut inte i den lilla enklaven av on som jag ar pa. Jag skriver pa en stor och konstig stationar dator som snarare ser ut som ett videospel eller sa... Darfor blir det tunt pa Coltingblogg denna veckan. Semester pa al...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 21:10

Jag har skrivit en artikel om Ö till Ö som finns att läsa på Slowtwitch; http://www.slowtwitch.com/Features/Island_To_Island_-_The_toughest_one-day-race_in_Sweden__524.html Engelsk läsövning! ...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 15:33

I fredags flög jag till New Jersey för att träffa Dr Phil och initiera ett coach/client-samarbete med honom.. Jag pratar alltså om "the other Dr Phil"; dr Phil Skiba som är en mycket välrenommerad idrottsläkare och triathloncoach. Efter 18 års egenco...

Av Jonas Colting - 11 september 2008 22:51

  Google Translator gör verkligen ett bra jobb! Vem har varit svenskspråkskonsult egentligen; Dr Alban?     Notes from the redaktionsmötet on planning for Saturday's sports broadcasts;    - Annika Sörenstam played his last Danish competition last...

Skapa flashcards