Direktlänk till inlägg 2 februari 2008

Mitt miss-i -nassen-projekt

Av Jonas Colting - 2 februari 2008 06:29

Att väcka Annika 06.20 en lördagmorgon är en styv uppgift. Ungefär som att gå in i en grizzlybjörns grotta och dra upp den ur sin vinterdvala. Om grizzlys nu har någon sådan. Annika har nattdvala iallafall, det kan jag lova...

Mitt Pasi-Salonen-projekt är förkylt idag men jag förväntar mig att Fredrik-Lindström-projektet står redo på bassängkanten om 30 minuter för vårt lättsamma träningspass.

Mitt hålla-Annika-i-form-och-undvika-förtidig-kärringifiering-projektet går lite sådär just nu. Sisyfos och hans sten uppför berget och allt det där..

Jag var precis inne och ruskade lite varsamt på henne igen och hennes enda kommentar, förutom björnmummel, var; "-Fan, vilket koncentrationsläger det här är.."

Nej då! Sport sport sport!! Härligt härligt! Pigga tankar och spänstigt skinn!!

 
 
Ingen bild

Henrik H

2 februari 2008 08:44

ja du, jag lyckades med att få upp min sambo med hot om inställd shoppingtur till lager 157 eller vad hellvetet heter.

Du jonas, du borde ha ett "fat camp" för oss lättspäkare som gillar whiskey och guniess men som ändå gillar nyttig mat och motion.

 
Ingen bild

Henrik H

2 februari 2008 08:47

att bero på "kärrifieringen"... vad händer med män/pojkar då?

kvinnor= kärring
Man = Gammal stofil

...eller??

 
Ingen bild

Flow

2 februari 2008 09:28

JAJAMEN!! Så ska det låta! Sport sport sport!!

Idag var det skönt att dra sig till halvnio.

 
Ingen bild

Johnny Bazooka

2 februari 2008 11:07

mera debatt!!!!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/allsvenskan/article1752037.ab

 
Hasse Carlsson

Hasse Carlsson

12 februari 2008 18:56

HAHAHAHA, vilket underbart uttryck!!
hade jag gjort samma sak mot min vackrare hälft hade hon senare blivit åtalad för vållande till annans död men ännu senare friad, när domstolen fått höra mina val av ord och val av tidpunkt för desamma ;)

http://www.hassecarlsson.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Colting - 22 oktober 2010 09:53

Från och med i eftermiddag så bloggar jag på http://nyheter24.se/blogg/coltings-den-nakna-sanningen/ ...

Av Jonas Colting - 17 september 2008 15:39

Internet á la traudlaus finns absolut inte i den lilla enklaven av on som jag ar pa. Jag skriver pa en stor och konstig stationar dator som snarare ser ut som ett videospel eller sa... Darfor blir det tunt pa Coltingblogg denna veckan. Semester pa al...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 21:10

Jag har skrivit en artikel om Ö till Ö som finns att läsa på Slowtwitch; http://www.slowtwitch.com/Features/Island_To_Island_-_The_toughest_one-day-race_in_Sweden__524.html Engelsk läsövning! ...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 15:33

I fredags flög jag till New Jersey för att träffa Dr Phil och initiera ett coach/client-samarbete med honom.. Jag pratar alltså om "the other Dr Phil"; dr Phil Skiba som är en mycket välrenommerad idrottsläkare och triathloncoach. Efter 18 års egenco...

Av Jonas Colting - 11 september 2008 22:51

  Google Translator gör verkligen ett bra jobb! Vem har varit svenskspråkskonsult egentligen; Dr Alban?     Notes from the redaktionsmötet on planning for Saturday's sports broadcasts;    - Annika Sörenstam played his last Danish competition last...

Ovido - Quiz & Flashcards