Direktlänk till inlägg 6 februari 2007

Jag och Kermit

Av Jonas Colting - 6 februari 2007 12:32

En bild från dagens cykelträning!Jag kör min vinterträning på "old yeller", min gröna CyclePro Octagon, även kallad Kermit.Fan den cykeln är grym! Jag har haft den sedan -99 och redan då var den gammal, jag kan tänka mig att min cykel tillverkades typ 1995. Men den är bra, jag har kört både VM, Världscup, IM-tävlingar och haft den i ur och skur. Mer än en gång har jag opened up a can of whoop ass under träning o tävling på denna gamla burk.Notera dessutom hur ren den är! I lördags ägnade jag 10 minuter med högtrycksspruta o en hel flaska avfettning och sedan gjorde JB-Jörgen sin magi på den och numer så både växlar, bromsar och styr den enligt konstens alla regler!Jag och Kermit. En kärlekshistoria

 
 
Ingen bild

Vman

6 februari 2007 12:40

Kul att du åter är tillbaka med bloggandet !
Lycka till framöver med dina äventyr....
Ser fram emot din kokbok !

 
Christian

Christian

6 februari 2007 13:49

Tycker att det saknas matchande gröna gläder till. :)

http://snowracer.se

 
Ingen bild

Martin

6 februari 2007 15:07

Den är verkligen gräslig!

 
Ingen bild

Colting

6 februari 2007 21:25

Christian; i mina Team Phonak kläder som är gröna så är jag otroligt färgkoordinerad! Lite kallt idag dock...

 
Ingen bild

Micke

7 februari 2007 18:47

Nja fulsnygg skulle jag vilja kalla den ! Varför inte köra IM SA med den, ligga i täten och dra med Cermit ;-)

 
Ingen bild

Lunkan

8 februari 2007 23:34

Ser att du spelat Duke Nukem...

 
Ingen bild

Johan P

18 februari 2007 13:49

Va det inte Octagon ramarna som gick av flera stycken? passa dig när du står upp o pumpar... annars kanske det inte blir några colting-juniors i framtiden...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Colting - 22 oktober 2010 09:53

Från och med i eftermiddag så bloggar jag på http://nyheter24.se/blogg/coltings-den-nakna-sanningen/ ...

Av Jonas Colting - 17 september 2008 15:39

Internet á la traudlaus finns absolut inte i den lilla enklaven av on som jag ar pa. Jag skriver pa en stor och konstig stationar dator som snarare ser ut som ett videospel eller sa... Darfor blir det tunt pa Coltingblogg denna veckan. Semester pa al...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 21:10

Jag har skrivit en artikel om Ö till Ö som finns att läsa på Slowtwitch; http://www.slowtwitch.com/Features/Island_To_Island_-_The_toughest_one-day-race_in_Sweden__524.html Engelsk läsövning! ...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 15:33

I fredags flög jag till New Jersey för att träffa Dr Phil och initiera ett coach/client-samarbete med honom.. Jag pratar alltså om "the other Dr Phil"; dr Phil Skiba som är en mycket välrenommerad idrottsläkare och triathloncoach. Efter 18 års egenco...

Av Jonas Colting - 11 september 2008 22:51

  Google Translator gör verkligen ett bra jobb! Vem har varit svenskspråkskonsult egentligen; Dr Alban?     Notes from the redaktionsmötet on planning for Saturday's sports broadcasts;    - Annika Sörenstam played his last Danish competition last...

Ovido - Quiz & Flashcards