Direktlänk till inlägg 11 april 2007

Ny dag nya mål

Av Jonas Colting - 11 april 2007 09:47

Efter att ha sovit 14 timmar sedan igår eftermiddags är jag på banan igen. Idag är det löpfokus med 45 min löpning alldeles strax, en timme funktionsträning hos Greus och sedan 2.15 löpning sent i em och avslutningsvis 75-90 min simning. Löpfokusdag inkluderar nästan alltid simning; det går ihop som ler och långhalm.Cyklingen igår gick OK men jag frös brutalt; det var bitande nordiska vindar som borrade sig in i pannbenet. Jag satt på min linjecykel så jag satt i princip som tredje gubbe hela passet bakom de två gossarna på tempocyklar som fick swappa runt i täten. Jag kunde inte uppbåda ånga nog att köra hårdare än så men det hade mer med dagsform än med ngt annat. Jag har otroligt roligt på cykeln just nu! Jag ska köra Hammarö 3-dagars i slutet av april; en bra mix av två korta tempon, ett GP och ett linjelopp.Nu ska jag bara swiffra lite så blir det runnin´wild n´free.

 
 
Ingen bild

Johan

11 april 2007 14:55

Vad kul att du ska köra här i Hammarö, kan bara säga välkommen och jag lovar att hejja på dig! //Karlstadmannen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Colting - 22 oktober 2010 09:53

Från och med i eftermiddag så bloggar jag på http://nyheter24.se/blogg/coltings-den-nakna-sanningen/ ...

Av Jonas Colting - 17 september 2008 15:39

Internet á la traudlaus finns absolut inte i den lilla enklaven av on som jag ar pa. Jag skriver pa en stor och konstig stationar dator som snarare ser ut som ett videospel eller sa... Darfor blir det tunt pa Coltingblogg denna veckan. Semester pa al...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 21:10

Jag har skrivit en artikel om Ö till Ö som finns att läsa på Slowtwitch; http://www.slowtwitch.com/Features/Island_To_Island_-_The_toughest_one-day-race_in_Sweden__524.html Engelsk läsövning! ...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 15:33

I fredags flög jag till New Jersey för att träffa Dr Phil och initiera ett coach/client-samarbete med honom.. Jag pratar alltså om "the other Dr Phil"; dr Phil Skiba som är en mycket välrenommerad idrottsläkare och triathloncoach. Efter 18 års egenco...

Av Jonas Colting - 11 september 2008 22:51

  Google Translator gör verkligen ett bra jobb! Vem har varit svenskspråkskonsult egentligen; Dr Alban?     Notes from the redaktionsmötet on planning for Saturday's sports broadcasts;    - Annika Sörenstam played his last Danish competition last...

Ovido - Quiz & Flashcards