Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Jonas Colting - 17 juni 2007 18:45


Här är lite aktuell press om min kokbok som min bror precis skickade mig; dessvärre är inte det inscannade materialet helt till fulländning men om man kisar så kan man se att det är jag på bilderna:) Det är iallafall Plaza Interiör samt Fitness Magazine som har de här små artiklarna i sina senaste nummer.


Och så vann jag Göteborg Triathlon idag i Hindås, som ju också är en deltävling i Svenska Cupen! Det var väl inte direkt oväntat då min form har gått spikrakt upp senaste veckan men likväl roligt att vinna och att vinna på det hemmaplanaste som jag har i triathlonkalendern.

Mer info och intryck i ett senare skede då jag har åtminstone två, kanske tre, trängande behov att akut handskas med, där mat i olika former är ett av dem.....



Ovido - Quiz & Flashcards