Alla inlägg den 15 juni 2007

Av Jonas Colting - 15 juni 2007 23:28

Nu rullar hjulen åt rätt håll med allt större eftertryck för varje dag..

Idag blev det mycket stabila sju timmar sim-cykel-löp. Egentligen hade jag planerat något annorlunda men med tanke på väderprognosen för imorgon och min förkärlek för sol och uppehåll under cykelträning kontra snålblåst och hällregn, så lade jag min långa dag nu och sparar min semi-långa dag med framförallt löpdistans, imorgon. Då får det regna ragnarök for all I care även om jag hoppas få in en tvåtimmarscykel också..

Däremot fick jag ställa in simtävlandet under den tidiga kvällen då jag helt enkelt inte hade hunnit träna klart det jag skulle samt att 1500 fritt med många timmar cykel och löpning i benen är ju ingetvidare. Jag är fruktansvärt krampkänslig i vad och under foten när jag är trött i benen då vaderna ligger i ett förkortat läge genom den sträckta vristen i simning...

Jag fick också svar på mina senaste blodprover idag och alles gut givetvis men jag kan få upp mina blodvärden ännu mer, borderline anemisk som jag är. Så nu blev det extra mycket rött rått kött och C-vitamin under kvällen genom några magnifika portioner carpaccio samt nypressad grapefrukt- apelsinjuice i min råsaftscentrifug. Den var för övrigt en julklapp ifrån Annika och min bror men har varit restad sedan dess bla bla men nu är den här så god jul då!

Ovido - Quiz & Flashcards