Direktlänk till inlägg 7 februari 2008

Whiteboard-akuten??

Av Jonas Colting - 7 februari 2008 10:25

Kan någon därute vara så vänlig att hjälpa mig nu.

Vad gör man om man är riktigt mongo och har skrivit på sin whiteboard med en vanlig tuschpenna?

Det såg väldigt fint ut när jag skrev det som jag skrev. Tydlig och stark svart färg! Men nu kan jag inte sudda...

Hur ska jag kunna gå vidare med mitt liv nu? Jag tar en paus i mitt managementande nu och hoppas hoppas hoppas att jag får mig lösningen tillhandahållen..

 
 
Erik Keding

Erik Keding

7 februari 2008 10:30

Det här kommer låta helt mongo, men det funkar faktiskt. Gnid in det med coca cola!! Lovar det är sant det funkar!

Annars har jag massa whiteboard rengöring här på jobbet du kan få låna!

http://theartist.blogg.se

 
Ingen bild

Patrik

7 februari 2008 10:45

Prova att skriva med en whiteboardpenna över det du vill ha bort och sudda sedan.

 
Ingen bild

Jonas

7 februari 2008 10:45

T-sprit brukar funka.

 
Ingen bild

chalmeristen

7 februari 2008 10:51

använd en whiteboardpenna och fyll i det du redan skrivit, sen kan man sudda bort det hela med fingret. det kan kräva att man blir tvungen att ta i lite ibland....

 
Berglund

Berglund

7 februari 2008 10:57

Sprit som sagt.

http://berglundbloggar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Andreas Trollhättan

7 februari 2008 11:40

T-sprit, jag har en 6 åring som älskar sin whiteboard men hon har kompisar i 4 års åldern...t-sprit är din räddning :=)

 
Ingen bild

johan p

7 februari 2008 12:14

Ramlösa funkar fint oxo.

 
Ingen bild

Calvino

7 februari 2008 12:49

Fönsterputs! Funkar skitbra på kidsens whiteboard. Synd att slösa sprit på städning...

 
Ingen bild

Patrik

7 februari 2008 13:25

Släng den och köp en ny

 
Ingen bild

p

7 februari 2008 13:25

kul... mina kära arbetskamrater lägger ofta pennor som absolut inte är ämnade för vita tavlan... aceton

 
Ingen bild

robban

7 februari 2008 13:30

Red Bull?

 
Ingen bild

Bill Gates

7 februari 2008 13:42

..eller varför inte prova Powerpoint...

 
Michael N

Michael N

7 februari 2008 13:53

som sagt, alkohol är lösningen på detta problem, som med en del andra problem i livet, för att inte tala om problemlösning inom management. Har jag hört i alla fall...

http://www.fatlies.net

 
Ingen bild

Stefan

7 februari 2008 15:21

Köp en ny whiteboard, det borde funka.

 
Ingen bild

Conny

7 februari 2008 16:17

Tippex

 
Ingen bild

simon

7 februari 2008 22:21

använd INTE T-röd motsv. det förstör den lilla hinnan som är på whiteboarden.
När hinnan är borta kommer färgen från whiteboard pennorna senare smetas ut och fastna på whiteboarden så den blir flammig.

 
Ida

Ida

10 februari 2008 15:30

Bra jobbat!! =)

http://idis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Colting - 22 oktober 2010 09:53

Från och med i eftermiddag så bloggar jag på http://nyheter24.se/blogg/coltings-den-nakna-sanningen/ ...

Av Jonas Colting - 17 september 2008 15:39

Internet á la traudlaus finns absolut inte i den lilla enklaven av on som jag ar pa. Jag skriver pa en stor och konstig stationar dator som snarare ser ut som ett videospel eller sa... Darfor blir det tunt pa Coltingblogg denna veckan. Semester pa al...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 21:10

Jag har skrivit en artikel om Ö till Ö som finns att läsa på Slowtwitch; http://www.slowtwitch.com/Features/Island_To_Island_-_The_toughest_one-day-race_in_Sweden__524.html Engelsk läsövning! ...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 15:33

I fredags flög jag till New Jersey för att träffa Dr Phil och initiera ett coach/client-samarbete med honom.. Jag pratar alltså om "the other Dr Phil"; dr Phil Skiba som är en mycket välrenommerad idrottsläkare och triathloncoach. Efter 18 års egenco...

Av Jonas Colting - 11 september 2008 22:51

  Google Translator gör verkligen ett bra jobb! Vem har varit svenskspråkskonsult egentligen; Dr Alban?     Notes from the redaktionsmötet on planning for Saturday's sports broadcasts;    - Annika Sörenstam played his last Danish competition last...

Ovido - Quiz & Flashcards