Direktlänk till inlägg 5 november 2006

Vem ska bort?

Av Jonas Colting - 5 november 2006 06:34

Kängurus.Det vimlar av dem! De är som stora råttor med en pung på. Idag blev vi närmast omringade av dem när vi sprang genom parkeringen upp till skogen.Fast de är bättre levande än döda; de luktar överjävligt där de ligger som roadkill på vägarna.....Varje löppass avslutas i "återhämtningstanken". De har några sådana rum med en iskall pool och en jacuzzi. Först några minuter i kallbadet, sedan en kort plumsare i bubbeln och sedan tillbaka till kallbadet. Idag hade de verkligen kört igång aggregaten för det var typ isvak...Jag var iskall i flera timmar efteråt.Annars kan jag tillägga att jag har nu sett alla 18 avsnitten av Arrested Development som Brandon hade med sig. Ofantligt rolig TV-serie! Tyvärr så lades serien ned i USA efter 2.5 säsong. Det ver för mycket ironi, de fattar inte sån´t..

 
 
Ingen bild

Johan P

6 november 2006 08:22

Hallå Colting!

för info: Arrested Development - Säsong 3 (DVD), Preliminärt releasedatum 2007-01-24

länk: http://www.cdon.com/product.phtml?prod=643435

något att önska sig i julklapp?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Colting - 22 oktober 2010 09:53

Från och med i eftermiddag så bloggar jag på http://nyheter24.se/blogg/coltings-den-nakna-sanningen/ ...

Av Jonas Colting - 17 september 2008 15:39

Internet á la traudlaus finns absolut inte i den lilla enklaven av on som jag ar pa. Jag skriver pa en stor och konstig stationar dator som snarare ser ut som ett videospel eller sa... Darfor blir det tunt pa Coltingblogg denna veckan. Semester pa al...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 21:10

Jag har skrivit en artikel om Ö till Ö som finns att läsa på Slowtwitch; http://www.slowtwitch.com/Features/Island_To_Island_-_The_toughest_one-day-race_in_Sweden__524.html Engelsk läsövning! ...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 15:33

I fredags flög jag till New Jersey för att träffa Dr Phil och initiera ett coach/client-samarbete med honom.. Jag pratar alltså om "the other Dr Phil"; dr Phil Skiba som är en mycket välrenommerad idrottsläkare och triathloncoach. Efter 18 års egenco...

Av Jonas Colting - 11 september 2008 22:51

  Google Translator gör verkligen ett bra jobb! Vem har varit svenskspråkskonsult egentligen; Dr Alban?     Notes from the redaktionsmötet on planning for Saturday's sports broadcasts;    - Annika Sörenstam played his last Danish competition last...

Ovido - Quiz & Flashcards