Direktlänk till inlägg 6 mars 2008

Sover karl´n?

Av Jonas Colting - 6 mars 2008 02:04

Och ni som undrar...Ja, jag är kvällsmänniska. Och jag sover mer än gärna på morgonen. Jag svarar inte i telefon förrän i regel efter klockan 10.

Såvida inte det är en dag där någon betalar mig typ 10000 kr för att föreläsa någon timme. Som imorgon. Det är den enda innebörden av "morgonstund har guld i mun" som jag kan motiveras av..

 
 
Ingen bild

Micke Rosén

6 mars 2008 10:33

Att folk bara ids ifrågasätta en kille med initialerna JC.

Skämt åsido skulle simningen må bra av en debattklimat med så mycket vilja till att hämta in kunskap och så högt till tak som ni tri-nissar verkar ha.

 
Stefan Manning

Stefan Manning

6 mars 2008 19:39

Kvällsmänniska Du med, ser jag. Samma här, jag hatar att gå upp på morgonen. Ändå är jag tidig på jobbet. Alla lopp som börjar innan 12.00 är nästan att beteckna som midnattslopp. Ändå kliver vi upp i svinottan för att köra en järnman. Är vi inte riktigt navlade eller är det en stark kärlek till sporten?

http://sinus.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Flow

7 mars 2008 14:08

Om nu Björn simmar så lite som 2*2000m per vecka, varför gör då inte du också det?

Vidare, hur ser dessa hans simpass ut mera i detalj? Om du inte kan skriva exakt; hur tycker du att de borde kunna se ut, exempelvis för en triathlet med hyfsad simvana.

 
Ingen bild

Lundin

7 mars 2008 22:44

Nu är inte jag Björn, men ett av mina favoritpass på 2000m som jag kört regelbundet är 5x400. Den första och den sista är insim/avsim och de tre i mitten körs 1-3, där tvåan är aktuell tävlingsfart (i ett triathlon). Vila 20-30 sek. Kanske det mest effektiva sättet du kan använda en halvtimme i vattnet på som triathlet, funkar upp till halvdistans.

 
Ingen bild

Johanna

13 april 2008 13:39

Hahaha, klockrent.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Colting - 22 oktober 2010 09:53

Från och med i eftermiddag så bloggar jag på http://nyheter24.se/blogg/coltings-den-nakna-sanningen/ ...

Av Jonas Colting - 17 september 2008 15:39

Internet á la traudlaus finns absolut inte i den lilla enklaven av on som jag ar pa. Jag skriver pa en stor och konstig stationar dator som snarare ser ut som ett videospel eller sa... Darfor blir det tunt pa Coltingblogg denna veckan. Semester pa al...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 21:10

Jag har skrivit en artikel om Ö till Ö som finns att läsa på Slowtwitch; http://www.slowtwitch.com/Features/Island_To_Island_-_The_toughest_one-day-race_in_Sweden__524.html Engelsk läsövning! ...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 15:33

I fredags flög jag till New Jersey för att träffa Dr Phil och initiera ett coach/client-samarbete med honom.. Jag pratar alltså om "the other Dr Phil"; dr Phil Skiba som är en mycket välrenommerad idrottsläkare och triathloncoach. Efter 18 års egenco...

Av Jonas Colting - 11 september 2008 22:51

  Google Translator gör verkligen ett bra jobb! Vem har varit svenskspråkskonsult egentligen; Dr Alban?     Notes from the redaktionsmötet on planning for Saturday's sports broadcasts;    - Annika Sörenstam played his last Danish competition last...

Ovido - Quiz & Flashcards