Direktlänk till inlägg 6 mars 2007

Pimp my ride

Av Jonas Colting - 6 mars 2007 18:38

...eller; pimp my Kermit:)På begäran. En bild av min pimpade cykel med det rosa styrbandet som mina kompisar skojat dit. Igen, med Simons (9 år gammal) röst; Roooligt kompisar, roooligt.Notera också hur vi extrapimpat lite med Hed-discen bak. Bara för att mitt träningshjul är skevare än svensk sportjournalistik och att jag inte orkar/ids/vågar besöka cykelaffären. Igen. För typ tionde gången isåfall.Dock visade det sig att det inte funkade alls för kedjan och kransen inte var kompatibla. Cykelindustrinazister.Så det blev ett intervallpass med mongohjulet ändå men det fanns kräm i benen så det hjälpte ändå. 15+8+8+15 min hårt.Och sedan en andra löpning för dagen; 5 km av cykeln på 3.40 fart. Det är "två löpningar för tjockisar" dagen idag.Och notera hur bra färgkoordinerad mitt Craft-tillverkade Phonakställ är med Kermit. Det lirar! Om de nu bara kan göra Crocs i cykelskomodell så är jag helt glamour.Och nu. Igen! Buffet!

 
 
Christian

Christian

6 mars 2007 20:03

Det där är något helt annat än vinderbilder från Borås. Frågan är dock vad du gillar mest; Kermit eller kaffet som jag antar är i koppen.

http://snowracer.se

 
Ingen bild

Viveca

6 mars 2007 20:18

Gud Jonas vilka hemska kläder, du ser ut som Nicolas Jalabert fast lite snyggare, fast han har visserligen BETYDLIGT snyggare, bättre, modernare, estetiskare, pålitligare cykel sen tror jag han kör med antingen tränings eller tävlings hjul.
Men men sen är han cyklist åxå, inte en stenhård triathlete med gula trallor.
Kom hem och hälsa på mig snart nu du har en inbjudan till Uppsala den sista April, då blir det tjo och tjim och sömnlösa nätter.
See u

 
Ingen bild

Henrik

7 mars 2007 00:04

De rosa styrbanden vore kul att se :-) Nog är dom som sitter på kanska mörka eller har jag synfel.

 
Ingen bild

johan p

7 mars 2007 09:56

nice bike... nice slippers!

 
Ingen bild

Martin

7 mars 2007 16:26

Nu får R&A slänga ihop din cykel och buda ner den, den där är verkligen gräslig...MEN det vore najs att se dig på IMSA med den där, priceless! :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonas Colting - 22 oktober 2010 09:53

Från och med i eftermiddag så bloggar jag på http://nyheter24.se/blogg/coltings-den-nakna-sanningen/ ...

Av Jonas Colting - 17 september 2008 15:39

Internet á la traudlaus finns absolut inte i den lilla enklaven av on som jag ar pa. Jag skriver pa en stor och konstig stationar dator som snarare ser ut som ett videospel eller sa... Darfor blir det tunt pa Coltingblogg denna veckan. Semester pa al...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 21:10

Jag har skrivit en artikel om Ö till Ö som finns att läsa på Slowtwitch; http://www.slowtwitch.com/Features/Island_To_Island_-_The_toughest_one-day-race_in_Sweden__524.html Engelsk läsövning! ...

Av Jonas Colting - 15 september 2008 15:33

I fredags flög jag till New Jersey för att träffa Dr Phil och initiera ett coach/client-samarbete med honom.. Jag pratar alltså om "the other Dr Phil"; dr Phil Skiba som är en mycket välrenommerad idrottsläkare och triathloncoach. Efter 18 års egenco...

Av Jonas Colting - 11 september 2008 22:51

  Google Translator gör verkligen ett bra jobb! Vem har varit svenskspråkskonsult egentligen; Dr Alban?     Notes from the redaktionsmötet on planning for Saturday's sports broadcasts;    - Annika Sörenstam played his last Danish competition last...

Ovido - Quiz & Flashcards